KTBA bestaat 25 jaar, tijd voor een nieuwe jas
Door het 25-jarig bestaan is het tijd voor een nieuwe huisstijl. KTBA faciliteert met Expert Services (Consultancy, Labelling, Auditing, Training en Online Solutions) de gehele keten in de voedingsindustrie. Bij deze high-end Expert Services past een nieuwe huisstijl, geheel in lijn met Mérieux NutriSciences.
KTBA en Mérieux NutriSciences delen de gepassioneerde inzet en expertise op het gebied van Expert Services. Beiden zijn ambitieus en lopen vooruit op de wensen van de klant. Beiden weten de laatste trends in de markt in een vroeg stadium te onderkennen en zodoende duurzame oplossingen te bieden. Dit vraagt om een nieuwe huisstijl met een logo dat de gezamenlijke missie perfect uitdraagt. Waarbij het groen staat voor duurzaamheid en lichtblauw voor de toekomst van de planeet. Deze harmonieuze afstemming van de logo’s onderstreept toekomstgerichtheid, innovatiekracht plus wederzijdse waardering en respect.
Duurzaamheid en voedselveiligheid
Jeroen Sleenhoff, CEO van KTBA: ‘In onze dienstverlening draait het om het vertrouwen van onze klanten. Samen met hen geven we vorm aan het duurzaam en veilig produceren of verkopen van voeding, een essentieel en complex thema dat altijd onderhevig is aan veranderingen. Met onze strategische focus en jarenlange kennis en ervaring past een nieuw jasje dat onze compromisloze inzet voor duurzaamheid en voedselveiligheid uitdraagt. We zijn trots op het resultaat.
‘Better Food, Better Health and a Better World’.