KTBA en SyncForce zijn een samenwerking aangegaan om de foodsector efficiënt productinformatiebeheer te bieden. Nu kunnen productinnovaties sneller worden gelanceerd en kosten bespaard.
Levensmiddelenproducenten willen snel nieuwe en verbeterde producten op de markt brengen. Hiervoor moet de productinformatie worden gedeeld met retailers. Dit was een arbeidsintensief proces, maar nu kan met één druk op de knop de informatie naar de databasesystemen van alle klanten worden gecommuniceerd. SyncForce en KTBA bieden een totaal concept van software, consultancy en projectmanagement om organisaties maximaal te laten presteren.
Jacob Schilstra, directeur Business Development KTBA: “Wij zien bedrijven veel energie steken in de digitale communicatie met datapools, retailerdatabases, webshops en drukkerijen. Nu bieden we een state-of-the-art pakket dat bedrijven met een ‘1 druk op de knop-oplossing’ perfect ondersteunt bij lastige en tijdrovende processen.”
Hans van de Berg, Partner Alliance Manager SyncForce: “We zien een sterk groeiende belangstelling voor onze ‘strategy-to-market’ oplossingen. Met KTBA hebben we een uitstekende implementatiepartner gevonden die de juiste kennis heeft om onze softwareoplossingen efficiënt te implementeren. Klanten zijn erg blij met hun performance in portfolio management, productontwikkeling, productinformatiebeheer en digitale communicatie.”
KTBA a Mérieux NutriSciences Company
KTBA adviseert en ondersteunt producenten en retailers in de levensmiddelenindustrie bij alle kwaliteitsvraagstukken op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met een sterke visie die de ontwikkelingen in de industrie verbindt, is iedere klant klaar voor de toekomst. Bedrijven zetten de hulp van KTBA in om hun compliance te waarborgen en hun performance continu te versterken. Als onderdeel van Mérieux NutriScience beschikt KTBA over een internationaal netwerk om klanten overal ter wereld van dienst te zijn.
SyncForce Product Success Platform
SyncForce is een uniek softwaresysteem dat productontwikkeling verbindt met de distributie van productinformatie. Met het SyncForce Product Success Platform kunnen fabrikanten productontwikkeling versnellen, door betere interne communicatie. Daarnaast optimaliseert SyncForce digitale beschikbaarheid, doordat productinformatie met één druk op de knop wordt gedistribueerd naar alle klanten en kanalen. Het out-of-the-box SyncForce SaaS platform wordt continu verbeterd en uitgebreid op basis van intensieve samenwerking met de markt.